48 Saat İçinde Binlerce Telefon İletişime Kapatılacak
48 saat içerisinde, Türkiye'de yurt dışından gelen ve SIM kart ile şebekeden sinyal alan binlerce telefon iletişime kapatılacak. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından yürütülen denetimlerde, kayıtsız IMEI numarasına sahip cihazlar için yasal olarak belirlenen 120 günlük kullanım süresinin sona ermesine sadece 48 saat kaldı. Süre dolduğunda, "kaçak" olarak tanımlanan bu cihazlar iletişim hizmetlerinden yararlanamayacak. KAYIT İÇİN SMS TARİHİNE DİKKAT EDİN Cihaz sahiplerinin, BTK tarafından kendilerine iletilen uyarı mesajındaki tarihi dikkate alması gerekiyor. Örneğin, 5 Ocak 2026 tarihinde “cihazın kayıt altına alınması gerektiği” bilgisini alan bir kullanıcı için yasal 120 günlük süre bu tarihten itibaren başlayacaktır. Bu durumda olan…